Nov 6, 2008

life


3 comments:

yOmiiiiS said...

wwwiiii
nath!
como pasaste tu cumplesiiñoo!??
mmmm seguramente que bien!
es lindo saber que por mas que estas lejOS,,,tenes a alguien que si le importa saber como estas, si estas pensando en èl, q haces! cosas asii!
nO?


buenO por eso de la vida...
que escribisstee,,,
essteemm...
muchias cosas...
para mi son mi flia, mi perrita yohaanaa y mis amigos,,,
por eso cada vez que me alejO de uno por circunstancias de "la vida" valga la redundancia,jaja,,
me duele muchiO...
=(

bueno bueno...
nath!

espero que sigas bien...

=)

me hise seguidora de tu bLog! jiji!
espero no moleste!


bSOs grannnDeeeeeeeeSSSSSSS!!!!!!
ENSERIO.

Silje said...

Dette innegget rørte virkelig med meg! At Gud har sine egne planer er ikkje alltid lett å håndtere når man selv har lagt planer! Det virker som du har gått gjennom ein prosess og kom sterkere ut på andre siden. Sterkere i Kristus.
Eg er så glad på din vegne at du har funnet din hjertes utkårede. Husk at det Gud har ført sammen kan intet menneske skille!
Glad i deg!

Paris said...

härligt att du hittade min blogg :).
du har en schysst blogg du med!

strongt inlägg. Jag var ju i paraguay förra året. Det jobbigaste jag varit med om. Har ingen större lust att återvända heller direkt. Men det skönaste var att just i all smärta jag kände när jag befann mig där nere så var Gud med mig. Jag har aldrig känt hans närvaro så.

Glad att du hittade den där killen där.

"Om du vill gå på vatten måste du först ta dig ur båten"

ha det gott!
/anna